Younet trvalý magnet DC rozdiel striedavý motor BM1418HQF-650W/750w/60v/48V Vhodný pre elektrickú trojkolku príslušenstvo

Dostupnosť:
Skladom

Štítky: 48v bldc, elektrický motor auta 750w, súprava motora skúter, 1000w 48v striedavý motor, dc motor červ 750w, diy motorových skúter, hub vozíku, 52v motora, 24v dc motor 750w, 720w dc motor.

    €85.97 €98.82
  • Jednosmerný Prúd(A): 16a
  • Výstupný Výkon: 650w/750w
  • Účinnosť: TJ 1
  • Krútiaci moment: 2.56 N. m
  • Druh: Iné
  • Chrániť Funkcia: Úplne Uzavretý
  • Certifikácia: UL
  • Pôvod: CN(Pôvodu)
  • Číslo Modelu: BM1418HQF
  • Commutation: striedavé
  • Konštrukcia: Trvalý Magnet
  • Použitie: Iné

Značka: Younet Motorových Platné modely: svetlo vytiahnuť trojkolka Funkcie: s ventilátorom, nože, lepší odvod tepla, trvanlivé

Motor elektroinštalácie pokyny:

Pričom Younet motor do Younet radič ako príklad, ak motor môže byť pripojený minimálne nasledujúce konektory na prvý, po prvé, tri hrubšie modré linky green line žlté linky na ovládači a motora modrej čiary green line žltá čiara Zodpovedajúcim spôsobom spojené, druhý radič linka pripojená na motorových Hala riadok konektor.Potom pripojte dve červené a čierne drôty z regulátora na napájanie, červený vodič je pripojený na kladnom póle, a čierny vodič je pripojený na záporný pól.Potom pripojte orange elektrický dverný zámok drôt na kladný pól napájania, a potom pripojte rýchlosť spínača konektor. ( Existujú tri riadky pre ovládanie rýchlosti prepínač, a červená čiara musí byť pripojený na červenú čiaru, a čierny linka by mala byť pripojený k čierna krivka).Otočte rotary motor v prevádzke.

Odporúča sa použiť aj striedavý regulátor pre motor.

Nižšie je stručný úvod do striedavý motor; Ako názov napovedá, striedavé motory nemajú žiadne kefy vo vnútri motora.Navíjanie aktuálny prepočet je realizovaný externou striedavé regulátora otáčok (ďalej len striedavý regulátor).Avšak, striedavé motory musia poskytnúť poloha rotora pre striedavý regulátor.Bežne sa používa striedavé motory majú 8 vedie, z ktorých tri sú hrubé žlté, hrubé zelené, a hrubé modré, ktoré sú kľukaté vedie, a zvyšných 5 tenké čiary sú

Poloha rotora senzor viesť.Jemné červené je vo všeobecnosti pozitívne 5 voltov, jemný čierny je 5 voltov negatívne a signál bežné, jemné žlté, jemné zelené, a jemné modré sú tri poloha rotora signál vedie.Striedavé radiče spoliehať na signály, ktoré poskytujú ak chcete zmeniť smer vinutia prúd.Existujú dva typy striedavé motory pre elektrické vozidlá, 60 ° a 120 stupňov, ktoré nie sú viditeľné z vonkajšej strany.Striedavé radiče sú tiež k dispozícii v 60 a 120 stupňov, a motora a regulátora musí byť zladené.Existujú 36 spojenia medzi 8 vodiče medzi striedavý motor a striedavý regulátor: len 60 60 stupňov sú správne, človek sa dopredu, jeden sa zruší; 6 120 stupňov sú správne. , 3 druhy dopredu rotácie, 3 druhy zadnej strane.Výsledkom je, že stupňov nezhodujú alebo zapojenie je nesprávne je: nie otáčania, bez rotácie, bez vibrácií a svetla zaťažovací prúd.Vážne poškodenie Hala poloha rotora vysielač vo vnútri regulátora alebo motora.Jednoduché porovnanie jednosmerné a striedavé motory

Aj keď výhody kefa motorových sú problematické, technológia je zrelý, diely sú ľahko kúpiť, a kartáčovaný regulátora otáčok (ďalej len štetec controller) je lacné; nevýhodou je, že štetec musí byť vymenený po kefa je značne opotrebované.Na striedavý motor nemá problém otvorením krytu nahradiť štetec.Teoreticky, striedavý motor šetrí energiu a má subjektívny pocit.Nevýhodou je, že zodpovedajúce striedavý regulátor je oveľa drahšie ako štetec.Od posledných rokov, cena striedavé radiče znížil a kvality sa zvýšil.Preto sa stále viac a viac elektrické bicykle a elektrické trojkolky pomocou striedavé motory nahradili dominantné postavenie kefa motory.Avšak, údržba problémy trápili najviac pracovníkov údržby.Pretože väčšina priemyslu je oprava bicyklov a oprava motocyklov, málo je známe o striedavé motory a striedavé radiče.Napríklad, zmena riadenia problém striedavý motor, zatiaľ čo výmena vodičov z prvej a tretej fázy poloha rotora senzor, drôty z prvej a druhej fázy navíjanie lana balík musí byť vymenený v rovnakom čase.Ako určiť tri fázy poloha rotora senzor a drôt package vinutie, most údržba pracovníkov nechápu.Samozrejme, existuje objektívny dôvod, tu, že je na tri riadky rotora senzor polohy a drôt package vinutia sú žltá, zelená a modrá, resp. rôznych výrobcov, rôznych skupín môžu byť rôzne, prvá fáza druhá fáza, prvá z troch fáz, ktoré nie sú konštantné, ako je striedavý regulátor, ktorý vytvára problémy pre údržbu, čo znamená, že príslušné farebná schéma nie je nevyhnutne otočiť správne.

Napíšte svoju recenziu!

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Kvalita
Cena

Súvisiace produkty